antradienis, rugpjūčio 21

Savaitgalis su J :*

Labutis :>>
Po daugiau nei mėnesio, grįžtam į "eterį" :D Į blogą nerašėm, nes buvom išvykusios į kaimus, Vokietiją, prie jūros ir dėl to tiek ilgai nebuvom čia.  Dar taip gavosi dėl mūsų tinginiavimo, nes kasdien galvoji: "Va, šiandien vakare būtinai parašysiu į blogą ką šiandien nuveikiau", bet taip niekada nesigauna.. :D Prisikaupia daug daug informacijos ir temų, kurias turi aprašyt, bet jas tiesiog pamiršti ir prisimeni tik po kokių dviejų savaičių, kaip randi nuotraukas... :D Beeeet, šiandien man vėl "užplaukė" noras parašyt į blogą, todėl štai įrašas apie mano savaitgalį su Jurgita :) 

Šeštadienį išvažiavo mano tėvai, todėl su Jurga nakvojom pas mane. Iš pradžių susitikom mieste, apėjom visas parduotuves, bet nieko gero neradom, paskui pavalgėm sushi ir padarėm mini fotosesiją:









Turim daug nuotraukų, bet jos visos nepavykusios :D Po "fotosesijos" ilgai vaikščiojom Nemuno sala ir kalbėjomės. :)
Vėliau susitikom su draugais ir buvom kieme. Grįžusios pas mane namo, buvom pavargusios ir nebenorėjom nieko, bet mes nepasidavėm ir ėjom padainuoti :D
 

Patenkintos savo rezultatais dainavime ir pasiėmusios "valgyt" (po visko buvo laaabai bloga) ėjom žiūrėti filmą " Namas girios glūdumoj". Nerekomenduojam jo žiūrėt, nes jis mums nepatiko.. 



Iki, I.S :*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą