antradienis, birželio 19

Stooooovykla 2012 :*

Nuo birželio 7 iki birželio 13 dienos buvau mokyklos stovykloje. Ši stovykla man jau buvo septinta, bet šie metai buvo pirmi, kada buvau vadovė ir kada turėjau savo būrį! Stovykla - tai kaip vasaros atidarymas ir tai jau tapo mano tradicija. Stovykla - geriausia vasaros pradžia! Labai prisirišau prie savo būrio, visų vaikų ir ypač vadovų, su kuriais visą savaitę gyvenau. Laaaaabai noriu sugrįžti atgal, nes šiais metais stovykla buvo pati, pati, pati geriausia iš visų septynių!! Visų labai, labai, labai pasiilgau :*
Nuotraukų turiu mažai, nes nepasiėmiau fotoaparato, bet žiūrim, ką turim! :)) 
 



Visi lipo į 30 metrų aukščio bokštą, o aš likau ant žemės, nes žiauuuuriai bijau aukščio, todėl manęs čia nėra :D


Bet vis tiek mane nufotografavo iš viršaus :D


Per naktinį žygį turėjom gąsdinti vaikus, bet bijojom labiau patys, nei tie vaikai :D Aš ir Laura vaidinom pagiežas. Aš kairėje : 








Dienotvarkė:



Ir kelionė namo ;// 


Ir dar noriu priminti, kad jeigu jums kylą kokių klausimų visada juos galite užduoti į Formspring'ą:
 
Jūsų, Ieva

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą