trečiadienis, gegužės 16

Week Review

Sveikučiai :*
Labai aptingom ir nebeturim noro rašyti į blogą, bet tikimės, kad jis vėl ateis :D
Į blogą nerašiau visą savaitę. Prisikaupė daug nuotraukų, pirkinių ir visokių įvykių, apie kuriuos turiu jums papasakoti!!
Pirmiausia nauji pirkiniai ir mano lauktuvės iš Londono!!













Du sekmadienius iš eilės buvau krepšinio rungtynėse, kuriuose varžėsi ŽALGIRIS ir Lietuvos rytas. Aš žinoma, esu Žalgirio fanė!! Mano tėtis priklauso Žalgirio fanų klubui "Green death" ir visą praėjusią savaitę jis ir keli fanai iš " Green death" darė didelę vėliavą. Todėl rodau jum vėliavos ir fanų tribūnos nuotraukas, kuriuose esu ir aš! (Save apibraukiau) :D 






Kadangi orai jau pakankamai šilti, todėl baigiau lankyti sporto klubą ir vakarais pradėjau bėgioti, arba važinėti dviračiu :)




Tikiuosi, jums patiko mano trumpa "savaitės apžvalga" :D
Jūsų, Žalgirio fanė, Ieva :*
 










Komentarų nėra:

Rašyti komentarą