pirmadienis, balandžio 30

The smell of summer


Nuo pat penktadienio oras buvo NEREALUS! Be jokio pavasario į Lietuvą iškart atkeliavo vasara :D Bet manau dauguma tuo džiaugėsi :) 
Penktadienį su Lauryna išvažiavome į Jurbarką, Smalininkus praleisti savaitgalį.. Važiuodamos KEPĖM ir svajojom apie maudynes :D Beeeet, nors ir buvo trys griaustiniai, maudytis dar per anksti :) 
Penktadienį aš ir mano vaikinas Tauras, pasidarėm tatto, kurių seniai norėjom :




Daugumai kyla klausimas, kodėl užrašas : Dad i love u, o ne Mum i love u, ar panašiai.. :D
Mano tėtis mirė prieš 6 metus nuo sunkios ligos, todėl sparnai simbolizuoja jo mirtį, kad jo nėra, o užrašas atspindi mano jausmus jam.
Mano mamytė su manimi ir aš ją myliu taip pat kaip tėtį, ji tai puikiai žino :) 

Pasidarę tatto, ėjom su draugais į lauką :)

Šeštadienį atsikėlėm labai anksti ir nusprendėm eiti truputį pasportuoti :) 


Pasportavę kepėm šašlykus!! Nepamenu kada paskutinį kartą juos valgiau.. Buvo labai skanu! 


Vėliau deginomės, fotkinomės ir gėrėm daug pieno kokteilių! :D 





Tą pačią dieną, vėliau važiavom pasivažinėti su dviračiais



Thats all

Geros nuotaikos ateinančią savaitą, bučkis, Miglėėė











Komentarų nėra:

Rašyti komentarą